Kamis, 07 Januari 2010

The Best Energy Booster in Town..Grab Now!!!



Pernah tak you rasa sungguh letih masa bangun dari tidur? Seolah-olah semalam you angkat sofa berat seorang diri? Hah, sungguh sedih angkat sofa sorang-sorang. Kalau you tak pernah angkat sofa seorang diri, you bayangkanlah angkat benda berat sampaikan rasa macam tulang pinggang dah lari satu inci..



Okay, dasyat sungguh perumpamaan yang I bagi tu. Suka betul exaggerate kan.



Kalau setiap pagi you bangun tidur rasa lemah dan tak semangat nak pergi kerja, itu maksudnya badan you tak cukup supplement, iaitu vitamin atau zat-zat galian yang seimbang



Jadi, disebabkan I suka berkongsi tips-tips dengan you all, jadi I decided to share this as well.



Being in Architecture with sleepless nights requires me to stay fit and healthy all the time. Tapi I ni jenis mudah dapat penyakit. Kalau mandi malam selepas maghrib, esok pagi tu mesti akan demam. Dan kalau terjaga lewat dari tidur, sebab selalunya akan start tidur lepas Subuh sebab malam tu stay up buat kerja, lepas mandi je badan da suam-suam sejuk.



Manja betul badan I ni tau.



Tapi, selepas I mengamalkan Kopi Radix *haha, ayat tak boleh blah, macam ayat promoter guna dalam iklan-iklan diorang*
(^_^)



So, berbalik kepada ayat di atas, selepas I menjadi pengikut setia Kopi Radix, symptom-symptom yang I alami di atas semakin berkurangan, Alhamdulillah.



Sebab apa berkurangan?
Sebabnya Kopi Radix mengandungi
7 jenis herba, antaranya Tongkat Ali yang berkhasiat untuk tubuh badan kita.



Antara khasiat-khasiat Kopi Radix adalah:



1. Mengurangkan dan menghilangkan sakit sendi, sakit pinggang & lutut, especially masa senggugut. Kalau tak percaya, cuba lah masa period. I kalau period memang sakit satu badan dan rasa nak demam aje.


Kopi Radix sebenarnya akan membuatkan kita kerap kencing, dan ini sangat bagus sebab air kencing akan membuang segala penyakit di dalam badan. Jadi, ia akan menyeimbangkan suhu dan asid di dalam badan.


Menurut kajian, penyakit sendi, atau nama saintifiknya arthritis terjadi daripada sakit radang yang berpunca dari suhu badan yang tidak seimbang.


Kesan daripada suhu yang tak seimbang ini akan memperbanyakkan asid di dalam badan, contohnya asid urik yang akan menyebabkan ghout.


Sakit wooo ghout. Abah I pernah kena sebab terlalu banyak makan seafood. Siap menitik air mata tau. Dah tak macho dah hari tu (^ _ ^)
Tapi alhamdulillah, tahap ghoutnya makin pulih thanks to Kopi Radix dan ubat-ubat HPA yang lain.



2. Hilang rasa nak demam tau

Kalau you rasa nak demam kan, minumlah Kopi Radix ni sebab bahan-bahan di dalam Kopi Radix akan meningkatkan sistem imuniti badan you. Maka, akan terciptalah mini Power Rangers dalam badan you untuk menyerang lanun-lanun *kuman* yang jahat itu (^ _ ^)


Dan, seperti yang I dah terangkan di atas, Kopi Radix buatkan you kerap kencing, berpeluh dan dahaga. Kesan dahaga ini akan buat you atau orang yang demam itu minum banyak air, dan seterusnya menyeimbangkan suhu di dalam badan.


Sebab itu lah sekarang I jarang demam, syukur alhamdulillah. Kalau rasa nak demam aje, terus minum Kopi Radix dan sapu minyak But-But.



3. Mampu menghilangkan ketumbuhan di dalam otak

Dasyat sungguh khasiat Kopi Radix ni tau. Jangan main-main.
Sebenarnya dalam Kopi Radix ini ada bahan yang dikenali sebagai Quassinoid. Eh, ape tu? Haha. Itu nama saintifiknya. Nama kampungnya adalah bahan anti tumor yang mampu menyahkan dan menghilangkan ketumbuhan di otak atau di mana-mana sahaja.


Kurang percaya? Menurut kajian *itu la, tak percaya sangat. Terpaksa la I keluarkan kajian-kajian untuk tatapan you taw. Baik tak *


Menurut kajian oleh Dr Azizah Hamid pada tahun 2000 dari Universiti Putra Malaysia, UPM, HPA (Syarikat yang mengeluarkan produk Kopi Radix ini) berjaya menyembuhkan ketumbuhan otak pesakit di mana pesakit telah diberikan
Kopi Radix + Omega 3 + Spirulina.


Memanglah semua ini kuasa Allah, tapi kita sebagai manusia harus mencuba sedaya upaya untuk menentang penyakit-penyakit tersebut, betul tak murid-murid sekalian? I rasa macam cikgu Sains pulak taw
(^ _ ^)




4. Sungguh bagus untuk wanita kerana wanita sungguh berharga (^_^)

Kenapa? Mengapa? Bagaimana?

Kopi Radix ni bagus sebab ia mampu mengurang dan menghilangkan masalah keputihan dan senggugut. Emak I cakap, kita ni *merujuk kepada kaum wanita yer* kena jaga tubuh badan kita, especially yang ehem-ehem itu.


Sebab apa? Sebab keputihan mengeluarkan bau yang tidak selesa, betul tak? Dan ia juga sebenarnya adalah sejenis kulat yang tidak bagus untuk wanita. Dari zaman anak dara la kena jaga, betul tak? Yang sudah menjadi mak dara pun kena lebih jaga la kan untuk rumah tangga yang gemilang
(^_^)



Bagi wanita yang sudah menapouse, mereka perlukan kalsium untuk tulang, kerana semakin umur meningkat dewasa, semakin rapuh tulang kita.
Jadi, Kopi Radix bagus untuk tulang yang lemah, especially untuk mereka yang selalu buat kerja berat, seperti mop lantai
(^_^)



5. Mampu merawat pesakit kencing manis & darah tinggi

Perghh, betol you all. I tak tipu. Abah I dah ada darah tinggi. Tok I kat kampung pulak ada kencing manis. Dulu kaki tok dah bernanah dah. Doktor cakap kaki mungkin kena potong untuk elakkan ia merebak ke bahagian lain.


Tapi alhamdulillah, emak I bagi tok minum Kopi Radix dan ubat-ubat yang lain. Dan sekarang tok bertambah baik dan kaki tok tak perlu dipotong. Syukur.

(^_^)



6. Memberi Tenaga Maksimum !!!

I'm saving the best for the last (^_^)

Bagi mereka yang inginkan tenaga extra, atau ingin meningkatkan tenaga kelakian dan keperempuanan, maka disyorkan meminum Kopi Radix.


Kajian yang dilakukan di Universiti Malaya (UM) *ceh, kajian lagi (^_^)*

mendapati bahawa seekor tikus putih yang telah diberi minuman Kopi Radix menunjukkan penambahan 480% hormon jantan. Tikus betina pula dapat melahirkan anak jantan lebih dari anak betina dengan nisbah 3:1.


Fuiyo, cayalah. Jadi siapa yang inginkan anak lelaki lebih, sila minum Kopi Radix (^_^)


Penat siot taip panjang-panjang ni. Tapi kerana kasih sayang I yang tak berbelah bagi pada you all, I sanggup. Cecececece (^_^)



Jadi, jika berminat, boleh order terus kat I okay (^_^)

Kalau you tak faham atau nak tanya tentang Kopi atau produk HPA yang lain, boleh email I di:

ladyblogger@yahoo.com



Harga-harga:


1. Small pack (15 packet)

Semenanjung Malaysia : RM16

Sabah & Sarawak : RM19


2. Medium Pack (32 packet)

Semenanjung Malaysia : RM32

Sabah & Sarawak : RM38


3. Kopi Radix Papan (20 packet)

Semenanjung Malaysia : RM21

Sabah & Sarawak : RM23





Tidak ada komentar:

Posting Komentar